رسيدگي به شكايات |
مسئول رسيدگي به شكايات نام و نام خانوادگي: اميد حيدري اهداف: 1. توسعه اجراي استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع و بيماران 2. ارتقاء سطح مشتري مداري در بيمارستان 3. افزايش ميزان رضايت مندي بيماران و كاركنان از بيمارستان 4. ايجاد تعهد در پاسخگويي واحدها به شكايات ارباب رجوع 5. شناسايي نقاط ضعف و نواقص واحدها از طريق بررسي و ارزيابي شكايات واصله 6. بازنگري مقررات و ضوابط اجرايي واحدها با مطالعه و تحقيق در خصوص شكايات واصله 7. كاهش ميزان شكايات ارباب رجوع از واحدها ي مختلف مركز. 8. فعاليت در راستاي اهداف استراتژيك بيمارستان شرح وظايف : - دريافت شكايات كتبي و شفاهي مراجعين از واحدها و كاركنان بيمارستان - جمع آوري ماهيانه شكايات از صندوق هاي رسيدگي به شكايات بيمارستان - بررسي شكايات واصله، تحقيق پيرامون صحت و سقم موضوع شكايات و ارائه راه حلهاي قانوني موجود به ارباب رجوع و بيماران - تحقيق، بررسي و تكميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاكي و متشاكي - شركت در كميته هاي مرتبط در رابطه با شكايات ارباب رجوع و بيماران - پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحدهاي تخصصي در ارتباط با شكايات مطرح شده - ارائه گزارش پيرامون موضوع شكوائيه به افراد ذيربط - ارجاع شكاياتي كه مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر مي باشد و دريافت نتايج انجام شده - ارائه راهكار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط - جمع بندي شكايات در مقاطع يك ماهه و ارايه ي گزارش آماري به معاونت محترم درمان - شركت در جلسات مربوط به واحد رسيدگي به شكايات نحوه ارائه شكايات: مراجعه حضوري به واحد رسيدگي به شكايات- ساختمان اصلي- طبقه سوم- دفتر بهبود كيفيت- از ساعت 7 صبح لغايت 14 ظهر، در ايام تعطيلات و از ساعت 14 لغايت 7 صبح روز بعد مراجعه به دفتر پرستاري واقع در طبقه دوم صندوق رسيدگي به شكايات تلفني - 52224355-011
|
1397/05/03 |